donderdag 10 mei 2018

9 Mei

Gister avond gelukkig op tijd in bed na de voorstelling van Erik van Muiswinkel.
Om 03.50 staat de wekker.
Vraag mij niet waarom dat is en niet om bv 03,45 of 04.00
Het had ook om 03.55 kunnen zijn.
Nee dus 03.50 vind Chris gewoon een mooie tijd echt ik begrijp het ook niet.
De wekker gaat en Chris springt uit bed naar het toilet.
En ik hoor me een spektakel, hangt ze boven de pot,  hondsberoerd.
Yes, ik terug in bed, we gaan niet lopen dat wordt uitslapen.
Ze komt nog een keer op bed liggen als een slappe pop.
Maar schiet weer overeind om weer boven de pot te hangen.
Komt terug en zegt: alles is eruit, ik voel me kip lekker we kunnen.
Nee he daar gaat mijn nachtrust.
Hup fietsen op de auto.
Ja ja we gaan lopen maar nemen de fietsen mee voor de rest van de week.
Wat denk je, loopt ze gewoon die 46km met twee vingers in haar neus, niets aan het handje.
Wat een BIKKEL (Peet vind je het goed dat ik hem hier een keer gebruik. ).
Dat dacht je we gaan op een terrasje zitten ik kom terug zit ze gewoon te slapen.
Ok ik heb enige clementie met haar we waren er ook bijna.
Dus dan mag het ook wel na een slechte korte nachtrust.

O ja ik heb ook gelopen natuurlijk.
Een hele mooie soms te warme dag.
Nergens last van. 😜😊

Geen opmerkingen:

Een reactie posten