zondag 1 mei 2016

Beste lezer 
Er komen weer wat cijfer van mijn kant. 
Maar eerst wat belevenissen. 
Vannacht ondanks het snurken van medere pelgrims toch goed geslapen. 
Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen. 
Met van die oordopjes die je moet oprollen en dan in het oor doen. 
Ik heb ze zo diep gedaan dat ze elkaar in het midden van mijn hoofd elkaar raakten. 
Dat heeft goed geholpen heb niets gehoord. 
Hoe weet je nu of je oorpluggen nodig hebt of niet. 
Dat gaat als volgt je kijkt rond en schat de leeftijden in. 
En dan vooral die van de mannen de  wat dikkere zijn de snurker. 
Al hoe wel ik me gisteravond met had vergiste me schromelijk. 
Er lag een dame van +/- 35 naast mij op het bet naast mij. 
Die was de eerste die begon niet te geloven. 
En wat denk je zij is er vannacht weer gelukkig op een andre kamer hoop ik. 
De de pluggen gaan er weer in want er zijn te veel die het predikaat snurker hebben. 
Slaap lekker allemaal. 
De cijfer. 
Calorieën: 26498
Uren lopen: 78,63
En de gestegen meters zijn 5714. 
Lieve lezers dat was het weer wat mij betreft.
Siebren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten