dinsdag 11 juli 2023

Sieb Snelwegen

 Dag lieve blogspot lezers. 


Daar is hij weer nog steeds zonder bagage kar. 
Gaat dus ook goed. 
Maar een kijken wat ik de volgende keer ga doen. 

Ik wil het met jullie over wegebben snelwegen hebben. 
Als je zo als wij de hele dag in de natuur loopt. 
Dan hoor je een weg waar auto,s op rijden op km afstand al. 
Eerst hoor je alleen de vrachtwagens 
daarna de personenauto. 
En het geluid zwelt alleen maar aan. 
Gelukkig zijn onze oren op het geluid voor ons gericht waardoor we het geluid snel achter ons laten. 
Dan de snelwegen die horen van een nog grotere afstand. 
Vandaag gingen we er onder door en direct er langs over de vluchtstrook wie dat heeft verzonnen is wel een beetje koekoek. 
Dit is trouwens vlak bij Spaubeek voor degene die het niet geloofd.
Maar volgens mij geloven jullie mij altijd wel hè. 
Gelukkig zat er een vangrail tussen. 
En het was maar een kort stukje. 
Maar toch Max Verstappen zal hier maar uit de bocht vliegen. 

De horeca. 

Het is deze vakantie wel een dingetje. 
Je zou toch verwachten dat het hier in Zuid Limburg wel goed zit. 
De eerst twee gesloten dan volgende optie is  de Camping dat is een beetje balen. 
Maar eerlijk een heerlijk Limburgs biertje. 
De bar gaat om 19.30 dicht. 

Wat denk je de koffie is op dus ook geen bakkie koffie. 
Morgen maar weer langs de route als het niet gesloten is. 

Lieve blogspot lezers misschien heb ik morgen nog wat te delen. 
En dat is dan echt de laatste gedurende dit avontuur. 

Groetjes slaap lekker Sieb. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten