maandag 10 juli 2023

Sieb: taart en blaren

 Daar is hij de Rugzakwandelman. 


Zeker de Wandelbagagekar is verleden tijd. 
Hij heeft 3 weken prima dienst gedaan. 
Maar met zicht op de toekomst moet getraind worden met de rugzak. 
En daar kwam bij dat de kar niet elke dag deed wat ik er van verwachte. 
Soms werkte alles heel goed dan weer niet. 
Moet maar eens kijken of ik er mee door ga. 
Wat kwam het goed uit dat we bij Chris haar broer Paul langs gingen. 
Hij woont aan het Pieterpad. 
De kar in de rugzaktas gedaan en die komt wel weer eens mijn kant op. 
Ik had wel veel aandacht dat was wel leuk. 
En altijd wel een aanleiding tot een praatje. 

Er is mij gevraagd of ik ook blaren had. 
Nou dat is heel lang goed gegaan. 
Maar nu heb ik er twee. 
Vervelend maar er is mee te leven. 

Vandaag een kleine afstand. 
En die ging door Duitsland. 
Dat word koffie met kuchen eerste dorpje was nog te vroeg. 
Gelukkig daar was niets meer permanent gesloten zegt Google. 
Tweede dorpje perfect op tijd daar was niet te vinden heeft ook nooit wat gezeten. 
Dus wat is de oplossing juist Oploskoffie  
Jammer maar helaas dat word koffie in Sittard. En met een punt rijstevlaai met slagroom. lekker. 

Lieve blogspot lezers nog twee etappes en dan zit het er op voor deze keer. 
En komt er een einde aan de yolo story voor dit moment. 

Groeten Sieb. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten